تسجلي الآن في جموعة الدعم عبرالإنترنت المخصَّصة للنساء المهاجرات ضحايا العنف الأسري
Voimavarakeskuksen vertaistukiryhmä verkossa arabiankielisille naisille alkaa
1. toukokuuta

Tukea kotoutumiseen

(مركز الأزمات للنساء المهاجرات) Voimavarakeskus

يقدم مجموعة الدَّعم عبر الإنترنت، للنساء المهاجرات ضحايا العنف الأسري أو التهديد به
1.5.2016 يبدأ نشاط مجموعة الدَّعم في
 ! بإمكانِك التسجيل الآن

مجموعة الدّعم عبرالإنترنت مخصَّصة للنساء المهاجرات الناطقات باللغة العربية اللوآتي يعانين من العنف الأسري أو التهديد به، للوآتي يواجهن صعوبة في طلب العون و للوآتي بقين خارج إطار المساعدة المتخصِّصة بالعنف الأسري

بإمكانِك التسجيل في مجموعة الدَّعم لضحايا العنف الأسري أو التهديد به، بعد ملء الإستمارة الموجودة على الموجودة على الموقع الإلكتروني الموجود أدناه

ينتهي موعد تقبل طلبات الإشتراك في 26.4.2016

***

Voimavarakeskus Monikan vertaistukiverkkoryhmä lähisuhdeväkivaltaa tai sen uhkaa kokeneille arabiankielisille naisille käynnistyy 1.5.2016

Internetissä toimiva vertaistukiverkkoryhmä on suunnattu lähisuhdeväkivaltaa tai sen uhkaa kokeneille arabiankielisille naisille. Verkkoryhmä tarjoaa osallistumismahdollisuuden naisille, jotka ovat jääneet avun ulkopuolelle tai joille avun saaminen on vaikeaa.

Vertaistukiverkkoryhmään osallistuminen on luottamuksellista ja turvallista. Suljetulla keskustelupalstalla naiset voivat käsitellä väkivallan kokemuksiaan, saada ja antaa tukea sekä pohdiskella, kuinka selvitä ja toipua väkivaltaisesta suhteesta.

Verkkoryhmä antaa maahanmuuttajanaisille eväitä käyttää hyväkseen omia voimavarojaan sekä vahvoja puoliaan ja lisää uskallusta ottaa vastuuta omasta elämästään. Vertaistukeen perustuva auttaminen vahvistaa osallistujia, sillä ryhmässä kohdataan samanlaisessa tilanteessa eläviä naisia, jaetaan kokemuksia ja voimaannutaan vuorovaikutuksen kautta.

Voimavarakeskus Monika toteuttaa ryhmän yhteistyössä Naisten Linjan kanssa.

Ryhmään ilmoittautuminen 26.4.2016 mennessä tällä verkkolomakkeella

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Email this to someone