Voimavarakeskus Monika tarjoaa verkkopalveluja väkivaltaa tai sen uhkaa kokeneille maahanmuuttajataustaisille naisille eri kielillä

Monika-Naiset liitto ry:n hallinnoima matalan kynnyksen toimintapiste Voimavarakeskus Monika on avannut verkkopalvelut pari- ja lähisuhdeväkivaltaa tai sen uhkaa kokeneille maahanmuuttajataustaisille naisille. Palvelu on valtakunnallinen ja sitä tarjotaan useilla eri kielillä (arabia, englanti, suomi, venäjä).

Verkkopalveluista

Apua väkivallasta selviytymiseen
Maantieteellisestä sijainnista riippumatta
Maksuttomasti
Reaaliajassa

Väkivaltaa tai sen uhkaa voi kohdata kuka tahansa eri elämäntilanteissa, yllättäen ja odottamatta, tutun tai tuntemattoman tekijän toimesta. Väkivalta on moninaista, joten sitä voi olla vaikea tunnistaa, eikä väkivallasta usein jää näkyviä jälkiä. Ei haittaa, vaikkei olisi varma, onko kyseessä väkivalta – huoli omasta tai läheisen tilanteesta on riittävä syy hakea apua!

Voimavarakeskus Monikan verkkopalvelut on tarkoitettu maahanmuuttajataustaisille naisille, jotka ovat kokeneet väkivaltaa tai sen uhkaa. Verkkopalvelut tarjoavat matalan kynnyksen osallistumismahdollisuuden asuinpaikasta riippumatta myös niille, joille avun piiriin pääseminen on muulla tavoin vaikeaa. Palveluja on helppoa ja turvallista käyttää: keskustelut ovat luottamuksellisia ja niitä voi käydä nimettömästi. Maksuttomat verkkopalvelut ovat saatavilla usealla eri kielellä (arabia, englanti, suomi, venäjä). Palveluista vastaavat Voimavarakeskuksen kriisityöntekijät.

Väkivaltatyön asiantuntijoillemme voi lähettää kysymyksiä mieltä askarruttavista asioista myös sähköpostitse voimavarakeskus@monikanaiset.fi. Vastaamme pian. Lähettäjän ei tarvitse kertoa omaa nimeään.

Ota rohkeasti yhteyttä sinulle sopivimmalla tavalla!

Kysy lisää verkkopalveluista: voimavarakeskus(at)monikanaiset.fi

Verkkopalvelun toteutuksen mahdollisti Monika-Naiset liitto ry:n kannatusyhdistys Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs.

Lue lisää Voimavarakeskus Monikan toiminnasta kotisivultamme ja seuraa ajankohtaisia kuulumisia Facebookista (@voimavarakeskus).

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Email this to someone